100 års jubilæum i Nørresundby

I weekenden 24.-25. juni fejrer Baptistkirken Nørresundby - Vodskov, at der har været baptister i Nørresundby i 100 år.

14/06/2017

De seneste måneder har håndværkere og menighedsmedlemmer været travlt beskæftiget med en gennemgribende renovering af kirkesalen, der fremtræder nymalet. Dåbsgraven er blevet åbnet, og platformen med nadverbord og talerstol udvidet bl.a. for at gøre plads til vort store gospelkor. Kirkebænkene er nu udskiftet med stole.
Lørdag fra kl. 12.30 er der åben kirke for alle interesserede, og kl. 14 samles vi om en kort andagt og lidt historie. Kl. 15 følges menigheden og menighedens venner til Cirkus Trapez, hvor der efter forestillingen serveres grillmad til alle. Kl. 19.00 er alle, der har lyst og mulighed, inviteret til gratis koncert med Gospelkoret Shine i cirkusteltet, der er opstillet på Lindholm Strandpark i Nørresundby.
Festlighederne afsluttes søndag 25. juni kl. 10.30 med festgudstjeneste, hvor Baptistkirken i Danmarks formand Bent Hylleberg taler og kirkens musikkræfter og præst Annette Grarup medvirker.