Arrow – at lede mere som Jesus

11/04/2018

BaptistKirkens generalsekretær Lone Møller-Hansen er i denne uge på Arrow, en tværkirkelig ledertræning for yngre ledere. Hun er selv lidt for gammel til at være på træningen, men sammen med sin mand Jesper Møller-Hansen er hun for anden gang mentor for de unge deltagere.
Arrow er et to-årigt ledertræningsprogram med fire internater af en uges varighed på retrætestedet Ådalen ved Randers. Det er tredje internat for tredje hold lige nu.
”Det er et kæmpe privilegium at være med. Jeg mærker, hvordan de unge ledere udvikler sig personligt og skaber venskaber på tværs af kirkesamfund. Begge dele lover godt for fremtidens kirke i Danmark. Arrow betyder pil, og vi ønsker at danne ledere, der holder i det lange løb. Derfor er fokus ikke kun på kompetencer, men på karakter og kald,” fortæller Lone.
Fjerde hold Arrow starter i foråret 2019. Allerede nu skal unge ledere, 25-45 år, overveje, om det kunne være noget for dem. Læs mere her: www.arrowlederskab.dk eller kontakt Lone Møller-Hansen, der også kan fortælle om, hvordan BaptistKirken kan bidrage økonomisk til baptist-deltagere.