baptist.dk fortsat i postkassen

22/11/2017

Repræsentanterne fra de 43 menigheder, der deltog i Landskonference 2 i lørdags i Vejle, indikerede, at baptist.dk fortsat skal ligge i postkassen i 3.000 hjem med tilknytning til en baptistkirke. Økonomien gør, at der kun kommer fem numre i 2018 – men flere deltagere gav udtryk for, at de ville gå hjem og få flere i deres menigheder til at betale for bladet.
Det koster knap en halv mio. kr. at producere og sende de seks numre af baptist.dk, der udkommer ud i 2017. Hvis man helt dropper det trykte blad, vil udgiften til at lægge de samme – og flere – artikler på nettet formentlig være godt 100.000 kr. Disse penge kan vi bruge bedre, mente nogle. Men flertallet mente, at der fortsat skal udkomme et trykt blad, der skal sendes hjem i postkassen – men gerne med udgangspunkt i et forbedret web-magasin, det der allerede findes på nettet: www.baptist.dk.
Lige nu er der en læserundersøgelse af baptist.dk i gang. Hvis du ikke allerede har deltaget, kan du gøre det her.