Er du glad for at læse baptist.dk?

25/10/2017

De mange gode artikler i baptist.dk bliver løbende suppleret med ekstra artikler på www.baptist.dk.
I denne uge kan du læse to artikler om temadagen om menigheder og præster. ‘Gud kalder – men hvad kalder Gud til?’ ved Henrik Holmgaard og ‘Vi tjener – hvordan tjener vi?’ ved Lasse Åbom var to spændende oplæg til samtalen.
Hvis du er optaget af udviklingen rundt om i landets menigheder, kan du læse en interessant artikel om projektet ‘Innovativ Kirke’ i Pandrup.
Endelig kan du læse om reformationen og udviklingen af de frie kirker i Bent Hyllebergs artikel: ‘Guds folk – og andet godtfolk’.