Fest for Herren

04/04/2018

Lørdag 7. april kl. 19.00 inviterer Roskilde Baptistkirke til en unik lovsangsfest. Gruppen der vil lede i lovsang, er en fælleskirkelig lovsangsgruppe, der forener nyere lovsange og ældre salmer i et musikalsk univers uden sammenligning. Lovsangere og musikere kommer fra hele landet og brænder for at lede kirker ind i lovsang og tilbedelse. Flere af sangerne og musikerne er kendt fra Stille Stunder. Jakob Vagner vil dele lidt denne aften, ligesom der vil blive anledning til bøn og refleksion. Efterfølgende inviteres der til samvær og fællesskab i kirkens café. Der er fri entré.