Jonas i Burundi

14/11/2018

I denne uge besøger BaptistKirkens udsendte medarbejder, Jonas Norgaard Mortensen, vores partnere i Burundi. Under besøget deltager han i bl.a. præstemøde og generalforsamling i UEBB – Baptistkirken i Burundi. Billeder fra dette kan ses på Facebook.
I dag, onsdag, underviser han på et medarbejder- og ledelsesseminar i Dutabarane, BaptistKirkens anden partner i Burundi. Her er man samlet for at drøfte strategi og retning for de kommende års arbejde i Dutabarane og Jonas byder således ind med sin viden om ledelse og kommunikation.
Torsdag er Jonas igen sammen med UEBB og fredag går turen til Rubura for at besøge Lise og Jep Emming, der siden fredag har været der for at få afsluttet vandprojektet. Vi håber, de kommer i mål med de opgaver, de har sat sig for. Ud fra billederne, der også ligger på Facebook, ser det i hvert fald ud til, at der er godt gang i arbejdet.