Katapult

21/03/2018

Drømmer du om at blive mere skarp på at dele evangeliet? Vil du gerne se en missional kultur vokse frem i jeres netværksgruppe? Har du lyst til at opdage mere af Gud? Sammen med KPN, KirkePlanterNet, udbydes der et to årigt læringsforløb i Aarhus og København. Her bliver du og dit team sammen med andre teams trænet i og udfordret til at dele historien om Gud med venner og naboer. Det starter 23. marts i København og 6. april i Aarhus. Samlingerne varer 24 timer. Hvis man som menighed tænker, at vi vil gerne trænes derhjemme i vante omgivelser, så laver KPN også forløb lokalt/regionalt, hvor lokale netværksgruppeledere kan blive trænet i mere missional tænkning og praksis. Blot skriv en mail til thomaswiller@me.com.
For menigheder, der er medlem af BaptistKirken, vil træningen være gratis, bortset fra forplejning.