Koncert i Nyrup Baptistkirke

08/11/2017

Nyrup og Omegns Borgerforeningen og Nyrup Baptistkirke inviterer til koncert søndag 12. november kl. 14.00. Holbæk Byorkester vil sammen med dirigent Torben Puggaard give en koncert bestående af alsidige musiknumre.
Orkesteret siger om sig selv: ”Holbæk Byorkester er et fuldt udbygget cirka 50 m/k stort harmoniorkester, og vi søger at fastholde et mix af god kvalitet og publikumsvenlig musik, som klinger og udfordrer. Orkesterets instrumentering består af: Fløjter, klarinetter, fagot, saxofon, horn, trompeter, euphonium, trækbasun, tuba, el-bas samt slagtøj. Vi inddrager ofte solistiske indslag enten af orkesterets egne medlemmer (instrumental) eller en professionel vokalsolist. Selv om vort slogan “Holbæk Byorkester – Et trut i provinsen” giver et ganske godt billede af orkesterets tilgang til det udøvende nemlig; humør og godt kammeratskab, så overser vi på ingen måde det primære; at spille harmonimusik – og det gør vi faktisk ganske godt! Medlemmerne er typisk voksne, dygtige amatører – enkelte med musisk uddannelse”.
Se meres om orkesteret på deres hjemmeside: www.holbaekbyorkester.dk/.
Alle er er velkomne og der er gratis adgang til koncerten. Der vil være en indsamling til dækning af eftermiddagens udgifter.
Efter koncerten kan man købe kaffe og kage.