Koncert med Ozolini-familien i Karmelkirken i aften kl. 19.00

16/08/2018

Gudrun Knudsen fra Karmelkirken fortæller:
”For et år siden havde vi den fornøjelse at få besøg af familien Ozolini fra Letland. Det var virkelig en opløftende begivenhed.
Familien har i mange år efterhånden taget en turné i forskellige lande i Europa. I år finder den sted i august med koncerter i Tyskland, Tølløse, Grindsted, Karmelkirken og Ingstrup, inden de fortsætter til Norge.
I år skal vi gense den del af familien, der var med sidste år og måske endnu flere. Alle familiens medlemmer (undtagen to små børn) er konservatorieuddannet i Letland, og de mestrer flere instrumenter og sang.
Der er fri entré til koncerten i aften, 16. august, men der vil blive indsamlet kollekt til familien, som optræder gratis for os.