Længes du efter at se mennesker komme til tro

30/08/2017

Du famler måske lidt efter ordene, når et menneske spørger dig, hvad du tror på. Du sidder hjemme i sofaen med vennerne og vil gerne tale om det, der er vigtigst i dit liv, men mangler modet. Og du og måske flere omkring dig vil gerne gøre en forskel for dem, du omgås, men du ved ikke lige, hvordan du skal gribe det an.
Så kunne Katapult være noget for dig og jer. Katapult er et et-årigt læringsforløb for mennesker, der ønsker at skabe mindre trosfællesskaber. Det er bedst at være et team, der bagefter kan handle sammen på det, I lærer. Lørdag 30. september er der en intro-dag om Katapult, men samme dag er der en anden temadag i BaptistKirken – ‘Om menigheder og præster – hvor går vejen?’. Derfor har Thomas Willer, der er manden bag Katapult, tilbudt at lave yderligere en introdag. Er du interesseret, så kontakt Thomas Willer: thomaswiller@me.com eller 2217 7340.
Læs mere på https://www.kirkeplanternet.dk/katapult