Lykkelig med vilje!

19/09/2018

Søren Lynge kommer til Baptistkirken i Nørresundby torsdag 27. september kl. 19.00.
Hvad kan vi lære af de mennesker, det altid lykkes for? Dem, der altid har et mentalt overskud og er passionerede? Hvilke ting skal vi med fordel gøre for at smile mere, grine mere, leve mere og sætte fokus på de smukke ting i livet – også når der er modgang?
”Jeg ønsker at hjælpe mennesker til at blive velfungerende personer, der tager ansvar for deres eget liv såvel i det ydre som i det indre”, skriver Søren Lynge, der er Danmarks førende ’ildsjæl’ indenfor mental sundhed og motivation til bedre livsstil. Foredragene er humoristiske, men samtidig skarpe og motiverende til selv at gøre noget ved sin situation.
Søren Lynge er uddannet pædagog med en psykologisk overbygning. Hertil er han forfatter, foredragsholder og coach.
Entre kr. 50,- betales ved indgangen. Alle er velkomne i Baptistkirken i Nørresundby, Vestergade 73, Nørresundby.