Musikgudstjeneste

12/09/2018

Karmelkirken i Aalborg skriver:
”Søndag 16. september 2018 kl. 14.00 er vi så heldige igen at have besøg af Lise Robenhagen Hjørne og Karen Kirstine Nielsen ved en musikgudstjeneste i Karmelkirken, hvor dagens program bl.a. byder på fællessang, norske folketoner med kirkelige tekster, musicalsange og danske sensommer- og efterårssange.
Karen er uddannet organist fra Vestervig Kirkemusikskole og arbejder nu som organistvikar og pianist i Aalborg. I dette efterår fortsætter hun desuden sin organistuddannelse på Det Jyske Musikkonservatorium i Aarhus.
Lise studerer klassisk sang på Det Jyske Musikkonservatorium i Aarhus, hvor hun i dette efterår begynder på sit andet år. Hun har beskæftiget sig meget med det ’lettere’ operarepertoire men har en forkærlighed for musicalsange, som hun synger meget uden for konservatoriet.
Ved gudstjenesten er der fri entré, men der vil blive optaget en kollekt.”