Projekt-oversigten for 2018

22/11/2017

I denne tid beslutter mange menigheder, hvad de vil støtte i det kommende år. For at skabe et overblik over hvilke projekter, BaptistKirken samler ind til, er der også i år produceret et projekthæfte for 2018. Det blev delt ud på LK2 i Vejle i lørdags til alle deltagende menigheder, men kan også downloades og trykkes direkte fra baptistkirken.dk.
Projektfolderen beskriver BaptistKirkens mission i Danmark. Her er tre projekter; baptist.dk – blad og webmagasin, Fremtidens præster og missionsarbejdere samt Menigheder og mennesker i mission i Danmark.
BaptistKirkens internationale mission omfatter fire projekter, tre projekter i Afrika: Uddannelse for alle, Kirker der virker og Menigheder der vokser samt Internt fordrevne i Myanmar.
Fra menighederne er der kun kommet tre projekter, fra samme menighed: Sat-7, en kristen radiostation i Mellemøsten, Slumbørn i Cairo samt Tabea: sommerlejre i Hviderusland.