Sang- og musikmedarbejder søges

16/08/2018

”Baptistkirken Bornholm søger en sang- og musikmedarbejder på ½ tid.
Vi søger en person, som kan spille til gamle og nyere salmer, og ikke mindst lede menigheden i tilbedelse og lovprisning gennem lovsangen.
Vi søger en person, som kan lide, at arbejde med børn og  unge, i forhold til musik, og gerne opstarte et børnekor.
Menigheden består primært af en ældregruppe, og en familiegruppe, som hovedsagelig kommer fra Burma.
I samarbejde med Missionskirken og Pinsekirken, har vi et fælles børne- og ungdomsarbejde, hvor der er tilbud for alle fra 0 år og opefter.
På tværs af kirkerne er der et ungdomsband, som spiller og synger ca. 3-4 gange om året i de tre kirker.
Hvis du overvejer om det kunne være noget for dig, så kontakt undertegnede, som er kontaktperson for gudstjenesteudvalget, og formand for menighedsrådet.
Vi vil selvfølgelig være behjælpelig med, at finde bolig, såfremt du ikke er fra Bornholm.
Lillian Andersen, 5134 3655, andersen1004@gmail.com