Støt Rebild Efterskole

03/10/2018

Lone Valbak fra Rebild Efterskoles bestyrelse skriver:
”Vi henvender os til jer i håb om, at I vil støtte og hjælpe os på Rebild Efterskole. Skolen har igen i år et hold af aktive og engagerede elever. Rebild Efterskole har mulighed for momskompensation, hvilket vil betyde en anselig besparelse på skolens budget. For at dette kan træde i kraft, skal skolen modtage en gave på minimum 200 kroner fra mindst 101 personer, som skal oplyse navn, adresse og cpr.nr. Din gave går til ekstra elevstøtte. Det kan f.eks. dreje sig om køb af sko, sportstøj og fornødenheder, som eleverne måtte mangle. Vi håber meget, at I/du vil vise jeres støtte på denne håndgribelige måde ved at indbetale de 200 kroner på kontonr. 7459 0001126508. Husk navn, adresse og cpr.nr. Du kan give tilsagn til skolen ved at maile til kontor@rebildefterskole.dk, eller ringe direkte til skolen på 9839 1788. Betalingen skal ske inden nytår, men gerne tidligere, tak. En lille efterskole med BaptistKirken som bagland har brug for stor opbakning.”