Travl weekend i Odense

26/09/2018

BaptistKirkens ledelse mødes fredag i Odense med bl.a. forberedelse til landskonference 2 på dagsordenen, herunder arbejdet med den nye fælleserklæring, der skal være BaptistKirkens arbejdsgrundlag fra sommeren 2019. Lørdag deltager knap 50 personer fra 19 forskellige menigheder i en temadag om børn og unges trosoplæring, som er arrangeret af BaptistKirkens udvalg Teologisk Forum, Baptisternes Børne- og Ungdomsforbund, BBU, og Danske Baptisters Spejderkorps, DBS. Når temadagen er slut mødes BaptistKirkens ledelse og ledere fra BBU og DBS for at samle op på dagen og tale om den videre vej og evt. nye initiativer.