Værktøjskassen

Læs mere om værktøjskassen

Det bedste sted at finde oplysninger, materialer og ressourcer relevant for ansatte og frivillige.

Værktøjskassen indeholder masser af informationer som menighedsråd, kasserere, baptister i almindelighed, nysgerrige, andre kristne eller måske bare du kan bruge til noget fornuftigt.

Der er intet skjult for den almindelige læser om BaptistKirkens liv og lære, økonomiske forhold eller forhold i øvrigt.

Synes du alligevel, der mangler noget er du altid meget velkommen til at kontakte BaptistKirken.

Ekstraord. menighedsforsendelse 6. juli 2017

Valg af formand for BaptistKirken

Efter henvendelse fra en række menigheder, og da der p.t. ikke er opstillet andre kandidater har næstformand Per Beck, Karmelkirken sagt ja til at opstille til valg af formand.
Hvis et af medlemmerne i den nuværende ledelse vælges til formand skal der vælges et medlem til ledelsen ud over de nu opstillede, ligesom der i alle tilfælde vil mangle suppleanter til ledelsen.
Som nævnt i tidligere menighedsforsendelse kan der opstilles kandidater til valg frem til valghandlingen, men menighederne opfordres til at opstille kandidater forud for, at vi mødes i Lindenborg, ved at sende mail til info@baptistkirken.dk.