Værktøjskassen

Læs mere om værktøjskassen

Det bedste sted at finde oplysninger, materialer og ressourcer relevant for ansatte og frivillige.

Værktøjskassen indeholder masser af informationer som menighedsråd, kasserere, baptister i almindelighed, nysgerrige, andre kristne eller måske bare du kan bruge til noget fornuftigt.

Der er intet skjult for den almindelige læser om BaptistKirkens liv og lære, økonomiske forhold eller forhold i øvrigt.

Synes du alligevel, der mangler noget er du altid meget velkommen til at kontakte BaptistKirken.

Menighedsforsendelse 30. november 2016

Kære menigheder
Så er der igen nyt fra fællesskabet!

Referat fra LK2
Det færdige referat fra landskonference 2, der blev holdt i Vejle 12. november, vedhæftes.

Kollektplan 2017
Vedhæftet udsendes kollektplan for 2017, som indeholder vores fælles projekter og de indsamlinger, vi traditionelt støtter.

Ny løntabel pr. 1. januar 2017
Vedhæftet er ny løntabel, som er gældende fra 1. januar 2017. Under løntabellen er bl.a. angivet de nye kørselssatser, som gælder for 2017. Bemærk, at satserne falder i forhold til 2016-satserne, den lave sats fra 1,99 til 1,93 kr./km, og dem høje sats fra 3,63 til 3,53 kr./km. Vær især opmærksom hvis I benytter den høje sats, da udbetaling af mere end 3,53 kr./km vil gøre hele det udbetalte beløb skattepligtigt.
Mange hilsner
Gitte Elleby Jørgensen