Værktøjskassen

Læs mere om værktøjskassen

Det bedste sted at finde oplysninger, materialer og ressourcer relevant for ansatte og frivillige.

Værktøjskassen indeholder masser af informationer som menighedsråd, kasserere, baptister i almindelighed, nysgerrige, andre kristne eller måske bare du kan bruge til noget fornuftigt.

Der er intet skjult for den almindelige læser om BaptistKirkens liv og lære, økonomiske forhold eller forhold i øvrigt.

Synes du alligevel, der mangler noget er du altid meget velkommen til at kontakte BaptistKirken.

Menighedsforsendelse 7. februar 2018

Om fremtidige sommerstævner, temadag om International Mission og menighedsabonnementer på baptist.dk.

Kære menigheder

Ledelsen om fremtidige sommerstævner

Se vedhæftede brev fra ledelsen om beslutning om, hvor fremtidige sommerstævner skal afholdes.

Temadag om International Mission

Se vedhæftede folder om IM-temadag i Aarhus lørdag d. 7. april 2018

Menighedsabonnement på baptist.dk

Ligesom tidligere år er det muligt at tegne et menighedsabonnement på baptist.dk, så der er blade til uddeling til gæster, eller så de kan ligge fremme i kirken.
Prisen er 1.250 kr. for fem blade. Flere blade koster 100 kr. pr. stk., så 10 blade koster fx kun 1.750 kr.
Skriv til info@baptistkirken.dk eller ring på 3259 0708 og bestil blade til din menighed.

Læs også dagens nyhedsbrev om bl.a baptist.dk og forskellige møder.

Mange hilsner
Gitte Elleby Jørgensen