Forbøn for Østhimmerland

08/11/2023

I Østhimmerlands menighed er vi en god og trofast flok med mange aktiviteter tilknyttet menigheden. Vi er gået i gang med et VITAL-forløb, som vi håber, vil bringe os inspiration og gåpåmod, så vi bedre kan tjene Guds rige og se en god udvikling i menighedens liv, både indadtil og udadtil i lokalsamfundet.

Vi beder for:
– at Gud må skabe en fornyet begejstring i os
– at Gud må bruge os til at tjene vores næste, hvor vi er, både i menighedens og i det enkelte medlems lokalsamfund
– at Gud må være med os og vejlede os i de overvejelser og fornyelser, vi begiver os ud i.

Vi takker for:
– at vi er givet et godt fællesskab
– at vi er givet viljen og muligheden til at skabe forandring i en gammel menighed
– at Gud ønsker at velsigne os og andre gennem os.