Spring menu over og gå til indholdVend tilbage til forsidenGå til vores guide for tilgængelighed

Dansk baptisme og tysk nazisme

Danske baptisters historie 1930-1950. Af Bent Hylleberg.

Hvad er baptister?

Introduktion til Baptistkirken i Danmark.

lille KATEKISMUS

Lommebog om det kristne evangelium i fem små kapitler. Af Teologisk Forum i Baptistkirken i Danmark

Perspektiver på den kristne dåb

Henvender sig til alle med interesse for den kristne dåb, og er velegnet til studiegrupper og undervisning. Af Teologisk Forum.

Perspektiver på den kristne nadver

Indføring i nadverens teologi og praksis for alle med interesse for nadverteologi. Velegnet til studiegrupper. Af Teologisk Forum.

Bibelhalvmaraton

Med Bibelhalvmaraton kommer du igennem en god del af Det Gamle Testamente og hele Det Nye Testamente. Af Ole Lundegaard, Allan Ibsen og Lasse Åbom.

Liv i fællesskab

En introduktion til den kristne menighed. Bogen bruges som gave til nydøbte i menighederne. Den er præget af den måde, vi som baptister ser det kristne liv på.

Kun nåde

Udvalgte tekster af den betydningsfulde danske baptist P. Olsen (1865-1938).

Frie radikale

Syv essays om danske baptisters teologiske historie. Af Johannes Aakjær Steenbuch.

Anabaptist!

Udvalgte tekster af reformationstidens døbere. Indledning og oversættelser af Teologisk Forum.