Gudstjeneste i Vrå med fokus på bøn for syge

06/09/2023

Søndag 10. september kl. 19.00 holder Bergur Skovgaard fra Citykirken Aarhus gudstjeneste i Vrå Baptistkirke. Vrås præst, Gert Bjørsted, fortæller:
”Vi oplever en tid, hvor der er mange syge i menighedens nærmiljø. Biblen er rig på beretninger om tider, hvor mennesker desperat kom til Jesus for at søge hjælp. Jesus helbredte dengang og vi tror på, at han stadig gør det i dag.
Bergur Skovgaard er kendt for at bede for syge. Selv har han lige været ramt af prostatakræft. Det har været en svær tid.
Vi tror, svært kan vendes til noget godt. Bergur er kendt for at tale med indlevelse og forståelse for det svære, inden han vil bede for de behov mennesker måtte komme frem med.
Så er du syg eller i bøn for venner og bekendte, som længes efter helbredelse, skal du være særligt velkommen.”