Værktøjskassen

Læs mere om værktøjskassen

Det bedste sted at finde oplysninger, materialer og ressourcer relevant for ansatte og frivillige.

Værktøjskassen indeholder masser af informationer som menighedsråd, kasserere, baptister i almindelighed, nysgerrige, andre kristne eller måske bare du kan bruge til noget fornuftigt.

Der er intet skjult for den almindelige læser om BaptistKirkens liv og lære, økonomiske forhold eller forhold i øvrigt.

Synes du alligevel, der mangler noget er du altid meget velkommen til at kontakte BaptistKirken.

Bibelhalvmaraton

Ole Lundegaard, Allan Ibsen og Lasse Åbom

Har du altid drømt om at læse Bibelen, men aldrig rigtig vidst, hvordan du skulle gøre det? Så er Bibelhalvmaraton bogen for dig!

Forfatterne er gået sammen om at lægge ruten, hvor du igennem 30 seje men overskuelige etaper kommer til at læse udvalgte dele fra Det Gamle Testamente og hele Det Nye Testamente. Hver etape indeholder afsnittet Før du læser, som introducerer og hjælper til at åbne læsningen, ligesom hver etape afrundes med afsnittet Efter du har læst, som sætter læsningen i perspektiv.

Når du er i mål med Bibelhalvmaraton står Bibelens store linjer og vigtigste temaer klart for dig. Du kan løbe alene, med en træningsmakker eller bruge bogen i en studiekreds.

Bemærk, at bogen ikke indeholder selve bibelteksten.

Bogen kan købes hos Bibelselskabet.