Menighedsforbøn

20/12/2023

Vi har det godt i Immanuelskirken og glæder os over samarbejdet med kredsene i Syd- og Sydøstjylland.
En særlig glæde er, at vi oplever, at fællesskabet bliver større, og vi glæder os til at skulle fejre barnevelsignelser og dåb i det nye år.
Vi har Familiespejder i både Esbjerg og Aarhus, og arbejdet med børnefamilier giver håb og glæde for fremtiden.
Derfor vil vi gerne bede for vores børn og familier, at de må vokse ind i troen og finde glæde og fællesskab i menigheden.
Vi vil bede for de mennesker, vi er i berøring med, at vi som menighed må kunne være til velsignelse for andre og pege på Jesus i det, vi siger og gør.
Vi ønsker glædelig jul og et velsignet nytår til vores kirkefamilie i Baptistkirken i Danmark.