Projekt- og netværksmedarbejder

15/11/2023

Folkekirkens mellemkirkelige Råd søger projekt- og netværksmedarbejder i en kombinationsstilling for hhv. Danske Kirkedage og Folkekirkens mellemkirkelige Råd. Stillingens fokus er gennemgående projektfunktioner omkring Danske Kirkedage og netværksarbejde i Folkekirken mhp. styrkelse af mellemkirkelig forståelse og engagement.
Ansøgeren skal være stærk på netværksarbejde, projektstyring, kommunikation, foruden indgående kirkelig forståelse og erfaring med forskellige kirkelige miljøer – og kan godt være fra en frikirke.
Læs mere om kirkedagene på www.kirkedage.dk. Se hele jobopslaget her. Ansøgningsfrist: 25. november.