Besøg af volontører?

27/09/2023

BaptistKirken havde fra december 2022 til udgangen af juni 2023 Oline Norgaard Mortensen og Jakob Sandahl Ørskou udsendt som volontører i Rwanda. Her var de tilknyttet BaptistKirkens projekter, og berettede indlevende og spændende om dem på både Instagram og på deres blog, hvor man kan læse om deres oplevelser.
De er nu tilbage i Danmark og i gang med studier og arbejde, men der er stadig mulighed for at få besøg af dem i efteråret. Oline og Jakob er – hvis det kan passes ind i deres øvrige aktiviteter – klar til at møde op, aftener, formiddag og i forbindelse med gudstjenester mod dækning af transportudgifter. Kunne I tænke jer at høre om BaptistKirkens arbejde i Rwanda og Burundi fra de to unge volontører, er her altså en enestående mulighed.
Oline og Jakob kan kontaktes på jakobsandahlorskou@gmail.com eller olinenorgaard@gmail.com.