Spring menu over og gå til indholdVend tilbage til forsidenGå til vores guide for tilgængelighedForrige indlæg:

Genstart2025 - Materiale til menighederne

28/08/2024

Som vi fortalte på Landskonferencen, vil der i den kommende tid blive udsendt materialet “Spor at gå”, der kan bruges som oplæg til gruppesamtaler eller menighedssamtaler. Materialet er tænkt til at klæde menigheden på til samtalen om Genstart2025 og sætte gang i refleksionen. Materialet udsendes direkte fra trykkeriet til alle menigheder, således at menighederne modtager 10 hæfter pr. 50 medlemmer. Hvis man ønsker flere hæfter end dette bedes man give besked på lasse@immanuelskirke.dk senest tirsdag d. 3. september. Når man ikke dette vil et begrænset antal yderligere hæfter kunne rekvireres på Sekretariatet efterfølgende.