Genstart2025 – nyt materiale til menighederne

19/06/2024

Til august udkommer materialet “Spor at gå”, som er en del af Genstart2025. Materialet indeholder seks oplæg til samtaler i celle- og bibelgrupper, eller det kan bruges til inspirations- og samtaleaftener i menighederne. Endelig kan det også læses af den enkelte som forberedelse til de samtaler, vi skal have det kommende år som en del af Genstart2025.
Materialet udfolder en række spor i troens landskab, der kalder os i bevægelse. Vi bliver kaldt
fremad til at følge Kristus. Vi ser bagud for at hente vejledning hos dem, der er gået forud for os. Vi løftes opad til liv med Gud og bøjer os nedad i tjeneste for verden ligesom Kristus. Endelig arbejder vi indad med heling og forsoning og åbner os udad mod verden omkring os.
Materialet udsendes til menighederne i august så det kan bruges i efterårets og vinterens arbejde.