’Kirke for alle’

28/09/2022

… er et nyhedsbrev, som netop er udkommet med 2. udgivelse. Der er en større kreds bag nyhedsbrevet, bl.a. Danske Kirkers Råd, Dansk Missionsråd, Center for Kirkeligt Udviklingssamarbejde og Evangelisk Alliance, der alle er organisationer, som BaptistKirken er en del af.
Nyhedsbrevet kan læses her, og vi opfordrer til at abonnere på de fremtidige nyhedsbreve – tilmeld dig her.
Artiklerne i Nyhedsbrevet optræder også på en hjemmeside, som begynder at tage en spændende form: www.kirkeforalle.dk. Netværket bag ønsker at give global mission røst og sprog i en dansk kirkesammenhæng, hvad der i Magasinet udfoldes i fem overskrifter: forkyndelse, diakoni, økumeni, spiritualitet og religionsmøde.