Kirke & Integration 2024 – Værktøjer til virkeligheden

17/07/2024

Sådan lyder overskriften når KIT, Kirkernes Integrations Tjeneste, inviterer til konference 14. september 2024 i Odense. I invitationen spørger KIT: ”Er du involveret i arbejdet med nydanskere i din kirke eller i en kirkelig organisation? Eller har du måske bare en interesse i integration og er nysgerrig på, hvordan du kan blive bedre til at række ud til mennesker fra andre kulturer? – så er det konferencen for dig.”
Konferencen ønsker at give dig:

• Ny viden og værktøjer, der klæder dig på til en stærkere integrationsindsats
  • Mulighed for at udvide dit netværk og udveksle erfaringer med andre, der lige som dig er engageret i kirkeligt integrationsarbejde
  • Fællesskab om vores fælles tro og opgave

Konferencen inklusive frokosten er gratis! Du skal blot tilmelde dig og møde op!
Læs meget mere på KIT’s webside her.