”Lad os tale om tro” – ramte Danmark med succes

18/09/2024

Lanceringen i sidste uge betød, at 250.000 danskere så opslagene på sociale medier – på de første to døgn!
Teamet bag lanceringen fortæller også om positiv anmeldelse på webmediet kirke.dk, forsideartikel i Kristeligt Dagblad og skærmtid til idémanden bag kampagnen Mikael Wandt Laursen i News & Co på TV2. Mikael og skuespilleren Farshad Kholghi var også gæster Go’ Aften Live i torsdags. Og der er mere på vej!
BaptistKirken er sammen med store dele af det danske kirkeliv med i kampagnen ”Lad os tale om tro”. Se samtalevideoerne og brug dem til at starte samtalen om tro: I husgruppen, i menigheden, med venner, kolleger eller studiekammerater. Se websiden https://www.ladostaleomtro.dk/.
I menighedsforsendelsen sidste uge var der information om og link til en kommunikationspakke med PR-materiale og inspiration til lokale arrangementer i menighederne. Teamet bag kampagnen modtager gerne information om lokale initiativer. Vi vil også gerne dele information og fortællinger i Nyhedsbrevet (info@baptistkirken.dk) eller på webmediet baptist.dk (webredaktion@baptist.dk).