Leonard Cohen i Lyngby

18/09/2024

Efter at have optrådt i nordjyske baptistkirker med deres multishow FROM THIS BROKEN HILL med sange af Leonard Cohen i den kommende weekend, vil Straylight.band holde koncert i Lyngby Baptistkirke søndag d. 29. september kl. 19.00

Tag med på en rejse gennem Leonard Cohens poesi og sange. Det handler om Gud, kvinder og alt andet, men mest om Gud og kvinder. Sangene er det primære indhold i et program på halvanden time. Mellem sangene er der fortællinger i ord, billeder og videoklip om Cohens liv og hans litteratur og musik.
Leonard Cohen (1934-2016) var canadisk forfatter og sangskriver. Hans drivkraft var længslen efter Gud og kærligheden. Det brudte menneske har fjernet sig fra Gud og kæmper for at finde tilbage. Leonard Cohen deler sine erfaringer fra sin kamp for at finde tilbage til troen og til kærligheden.