Lise Emming Weber-Hansen ansat

21/12/2022

Lise er blevet ansat fra 1. februar 2023 og frem til august måned som missionær i Burundi og Rwanda. Lise var sammen med sin mand Steen Jep Emming ansat frem til august sidste år og nu har BaptistKirken altså forlænget den aftale et halvt års tid. Lise begynder sin tjeneste i Rwanda til februar og vil det efterfølgende halve år være at finde mest i Burundi, men med afstikkere til Rwanda og en enkelt tur i Danmark i april. Lise skal fortsat arbejde med vores partnere og projekter og have fokus på arbejdet med kvinder i både Burundi og Rwanda.
”Det er med stor glæde, at vi kan annoncere, at vi har ansat Lise” siger formand for BaptistKirken, Per Beck. Med Lises store kendskab til de to lande og vores fælles arbejde, kan hun være med til at styrke de i forvejen gode relationer til vores partnere.
Som en lille bonus har hendes mand Jep lovet at holde hende med selskab ca. 4 uger af opholdet, hvor han vil arbejde med etablering af vand til det sundhedscenter i Nyantore, som vi tidligere har sendt en container med udstyr frem til.
Begge vil deltage i stævnet på Lindenborg til sommer og indtil da, må I meget gerne tage dem begge med i jeres forbøn.