Lise i gang igen i Afrika

01/11/2023

Lise Emming Weber-Hansen, BaptistKirkens udsendte til Burundi og Rwanda, har skrevet sit første nyhedsbrev, efter hun tog tilbage til Afrika i sidste måned. I nyhedsbrevet, som kan læses her, skriver Lise bl.a. om sommeropholdet i Danmark og de udfordringer, hun har mødt, efter hun igen er rejst sydpå.
Vi plejer at sende Lises nyhedsbrev direkte til dem, der ’abonnerer’ på Afrika-nyheder. På grund af IT-udfordringer har vi endnu ikke udsendt dette nyhedsbrev til dem – men vi arbejder på det. Ønsker du at modtage Lises nyhedsbreve direkte i din indbakke, så skriv det i en mail til info@baptistkirken.dk.