Netværk om socialt arbejde – vi er godt i gang!

11/12/2019

Baptistkirken i Danmarks næstformand Vibeke Dalsgaard skriver:
”I øjeblikket arbejdes der på at få inspiration til – måske – at danne et netværk at professionelle indenfor diakoni/socialt arbejde i Baptistkirken i Danmark.
En del mennesker har allerede fået henvendelse om at besvare et kort spørgeskema – og tak for jeres besvarelser. Vi er dog sikre på, at der er langt flere, som kan give inspiration til, hvordan vi skal fortsætte arbejdet.
Hvis du har en uddannelse eller et arbejde indenfor sundheds- eller socialsektoren og samtidig en kirkelig tilknytning, vil vi være taknemmelige for, hvis du vil svare på dette korte spørgeskema. Dit svar vil selvfølgelig blive behandlet fortroligt.”