Ny video om BaptistKirkens engagement i Myanmar, Bulgarien og Ukraine

06/09/2023

Se med når missionssekretær Morten Kofoed fortæller om BaptistKirkens engagement rundt omkring i verden. I sidste uge linkede vi til en ny video, hvor Morten fortæller om arbejdet i Rwanda og Burundi. I denne uge har webredaktionen produceret en ny video, hvor Morten fortæller om engagementet i Myanmar. Her er sundhedssystemet brudt sammen og vi støtter lokalt ’undergrundsarbejde’ med etablering og drift af sundhedsklinikker. I Ukraine støtter vi hjælpearbejde, der foregår ud fra baptistkirkerne og i Bulgarien er Kvindenetværket aktivt.
Videoen kan ses på BaptistKirkens Youtube-kanal. Direkte link til videoen om international mission her.