Regionale møder

29/01/2020

Sidst i februar og først i marts mødes BaptistKirkens menigheder med ledelsen til fem regionale møder. Møderne afholdes:
Hjørring Baptistkirke den 26. februar
Vårst Baptistkirke den 27. februar
Brande Baptistkirke den 4. marts
Ringe Baptistkirke den 5. marts
Korskirken den 9. marts.
Alle dage kl. 18.30, hvor vi starter med at spise sammen.
Dagsordenen for møderne er en udløber af vedtagelsen af BaptistKirkens fælleserklæring 2019-2024, hvor vi sætter fokus på vitale områder for kirkens liv.
Fælleserklæringen understøttes af et idékatalog, og det er det, som vil blive drøftet på regionalmøderne.
Udover idékataloget vil vi også samtale om sammenhængskraften i vores kirke, ligesom der bliver mulighed for en gensidig drøftelse menighederne imellem. Her kan vi give hinanden inspiration og også tale om det, som måske bekymrer os.
Der bliver udsendt invitation til møderne og ledelsen ser frem til en konstruktiv og inspirerende drøftelse af, hvad der kan styrke menigheden og vores kirkesamfund som helhed.