Støt vores fælles blad baptist.dk!

09/10/2024

baptist.dk nr. 4, som har temaet ’Dialog’ om den vigtige samtale og kendskab på tværs af religioner, er nu på vej ud i modtagernes postkasser. Årets sidste blad, der udkommer til december, får titlen ”Jagten på den sunde kirke”. Et blad, der kommer til at reflektere over, hvad der kendetegner en livsduelig menighed.
baptist.dk er udelukkende finansieret af frivillige gaver og udkommer derfor kun, fordi gode givere støtter bladet. Vi er derfor meget taknemmelige for, at mange vælger at betale – ofte store beløb – til det missionsprojekt, som vi også anser vores kirkeblad for at være.
Fordi trykudgift og porto er steget meget, har vi brug for flere gaver, og vi håber, at du også vil støtte. Send en gave på MobilePay 143 404 eller kontonr. 3201 10042879 mærket ’baptist.dk’. Gaver er fradragsberettigede og kan indberettes til SKAT efter gældende regler.