Temadag om reformationen og frikirkerne

05/04/2017

Som vi tidligere har omtalt, afholder Fælles Frikirkelig Uddannelse (FFU) en temadag om ‘Reformationen og frikirkerne’ for teologistuderende fredag 21. april kl. 9-16.
Dagen sætter fokus på frikirkernes rødder i reformationens temaer og den historiske udvikling, kirkeforståelse og karismatik, og det er Bent Bjerring-Nielsen, Jeppe Bach Nikolajsen og Steve Graham, der står for oplæggene.  Læs mere på Facebook.
Sted: Menighedsfakultet i Aarhus. Pris: 50 kr. Tilmelding: henrik@bethelkirken.dk.
Efter temadagen kan man tage videre til Brandbjerg Højskole ved Jelling, hvor BaptistKirkens lederkonference fortsætter med at uddybe emnet.