Vejle Baptistkirke – nyplantet, men allerede rodfæstet og klar til vækst

06/09/2023

I Vejle Baptistkirke har de fokus på, at budskabet skal være til at forstå. Ved menighedens åbningsgudstjeneste 20. august 2023 forklarede Jan Andreasen det således:  ”Vi vil lave en kirke for alle, der elsker Jesus. Det er simpelthen målet med det hele.”
Webmediet baptist.dk har været på besøg i Vejle for at finde ud af, hvordan menigheden omsætter vision til praksis. En regnbygeramt onsdag eftermiddag i slutningen af august bød Cynthia Padi, Jan Andreasen og Henrik Søndergaard på kaffe, kage og smørrebrød i kirken på Islandsvej 5 i Vejles nordlige industrikvarter.
De tre udgør ledelsen i den nyplantede menighed, og de er mere end klar til at dele historien og visionerne for menigheden.
Læs artiklen her (hvor der også er mulighed for at høre artiklen som podcast / lydfil).
Billedet er af styregruppen for Vejle Baptistkirke.