Byd velkommen til en ny børne- og ungemedarbejder

12/04/2023

”Det er med glæde, at vi kan meddele, at Hanna Daugaard fra Roskilde Baptistkirke fra 1. april 2023 er blevet ansat i et samarbejde mellem Roskilde Baptistkirke og Baptisternes Børne- og Ungdomsforbund, BBU. Hendes primære opgave er at udvikle det lokale børne- og ungdomsarbejde og starte nye aktiviteter til glæde og gavn for endnu flere af BBUs medlemmer.
Hun skal også arbejde med en række nationale opgaver for BBU og understøtte det internationale arbejde.
Hvis du er en børnefamilie eller en ung der mangler et kirkefællesskab i nærheden af Roskilde, så kan du altid skrive til Hanna på hanna.daugaard@gmail.com, og så vil hun glæde sig til at byde dig velkommen i Roskilde!
Ønsker din lokalforening/menighed at høre mere om at ansætte en B&U medarbejder – så kontakt bbu@bbunews.dk eller nicolasfromsejer@bbunews.dk.”