Nyt kultur- og kirkecenter på vej i Esbjerg

12/04/2023

Chin Baptist Church (CBC) i Esbjerg investerede i november 2022 omkring 7,1 millioner kroner i en erhvervsejendom på Randersvej 36. De 230 aktive i CBC får mulighed for at boltre sig på 2.164 kvadratmeter plus det løse. Moses Lal Bawi Peng, præst i CBC, fortæller om visionerne: ” ”Vi samler gerne chin-folk fra hele landet til seminarer og undervisning, men også til sociale arrangementer som fx bryllupper. Vi mangler lokaler, hvor det er muligt. Men lokalerne skal også bruges til stævner for vores børn, så de kan mødes på tværs. Vi har store visioner for kirken. Vi vil gerne have, at det bliver et kultur- og kirkecenter.”
Læs hele artiklen på webmediet baptist.dk.