Café Julius søger caféleder

29/11/2017

Købnerkirkens non-profit café ’Café Julius’ søger fra 1. januar en lønnet leder 10 timer om ugen med mulighed for ekstra timer. Cafélederens opgave er i samarbejde med caféledelsen at tilrettelægge caféens arbejde og at lede de frivillige medarbejdere.
Café Julius er en del af Foreningen Julius, der støtter humanitære projekter i lokalområdet og ude i verden. Caféen er samlingssted for Købnerkirkens aktiviteter og for livet i lokalområdet. En ny leder af caféen får stor indflydelse på udvikling af caféen og foreningen. Se hele jobannoncen på hjemmesiden www.cafejulius.dk.