Tilmelding til GLS

29/11/2017

BaptistKirken er medlem af Willow Creek Danmark og dermed også Global Leadership Summit, GLS, der holder lederkonference hvert år – sidste weekend i oktober i København og første weekend i november i Aarhus. Det er lederundervisning i verdensklasse. I år slog konferencerne deltagerrekord med over 600 deltagere i alt. Også flere lokale menigheder er medlemmer, men det behøver man altså ikke at være for at få retten til billigere gruppe-billetter og retten til at hente undervisningen ned online. De seneste års undervisning kan alle baptistkirkerne få kodeordet til ved at kontakte info@baptistkirken.dk.
Hvis I gerne vil afsted i 2018, er det en god idé at tilmelde sig inden 1. december og få billetterne 300 kr. billigere. Man kan tilmelde sig online. For at få yderligere 200 kr. i rabat, skal man være min. 10 (her kan man måske slå sig sammen med nabo-menigheden?) og så skal I klikke på Baptistkirken i Danmark som medlemsorganisation.