Chin Bethel Church Skjern vil gerne besøge danske kirker i hele Danmark

25/10/2023

Chin Bethel Church var på besøg i Brande Baptistkirke i august. Det var et dejligt besøg, hvor begge kirker berigede hinanden i fællesskabet og Guds ord.
I 10-12 år har de to kirker været søsterkirker og besøgt hinanden og støtter hinanden på forskellige måder. Menighedsrådsmedlem og kirkens trofaste kasserer Maung Myint ledte gudstjenesten. Maung Myint har i mange år været kasserer for Chin Bethel Church i Skjern og har gennem årene fået hjælp af Brandes kasserer. Desuden har Maung Myint gennemført BASIS-uddannelsen i BaptistKirken i 2019. Myang Myint fortalte, at han glæder sig over at kunne komme ud og bruge det, han har lært på BASIS – også uden for sin egen kirke. Præst Emmanuel Cinzah prædikede til gudstjenesten, og han har et ønske og en plan om at komme ud og besøge danske kirker ca. en gang om måneden. ”Det er indbyrdes berigende og vores pligt at styrke hinanden”, fortalte han.
Tøv ikke med at kontakte Chin Chin på chinperc@yahoo.com, 4241 1684, hvis I ønsker et besøg fra Chin Bethel Church, Skjern. Chin Chin er integrationsmedarbejder i BaptistKirken, og hun kan arrangere et besøg, hvor alle kan deltage i gudstjenesten.