Forbøn for Baptistkirken Sindal

23/08/2023

Baptistkirken Sindal, der tæller 89 medlemmer, kan godt betegnes som en familiemenighed, hvor der foruden en hel del ældre, også er familier med børn og unge. Der er god samling om menighedens forskellige anledninger, især fra den ældre del menigheden. Selvom der lykkeligvis også er en del yngre, som trofast gør et stort arbejde, gør vi os naturligvis vores tanker om fremtiden.

Tak for:
– glæde og aktiv medleven i menigheden
– trofaste medlemmer, der er villige til at gøre en indsats
– det lokale samarbejde med Folkekirken
– muligheden for at forkynde evangeliet – både indadtil og udadvendt.

Bed for:
– at menighedens medlemmer må bevare glæden og viljen til at dele evangeliet med andre
– at syge i vores fællesskab må opleve Guds nærhed med helbredelse
– at vores familier må få hjælp og velsignelse til at lede deres børn og unge til Jesus
– at menighedsweekenden 15.-17. september må blive vellykket med god opbakning fra menigheden – især når det gælder deltagelse af familier med børn og unge
– at den yngre generation må gribe stafetten, så der også fremover vil være en levende menighed, som forkynder evangeliet i lokalområdet.