Forbøn for Karmelkirkens Baptistmenighed

30/11/2022

I Karmelkirken i Aalborg er vi ca. 70 medlemmer og vi mødes til søndagsgudstjenester, oftest med knap 20 deltagere, hvoraf mange er blandt det grå guld. Derudover er der spejderarbejde, café og seniortræf.

Vi takker for
– glæden ved at mødes i et kristent fællesskab, lytte til prædiken, være fælles i bønnen og synge med på salmerne.
– for de mange frivillige kræfter, som har ”båret” Karmelkirken i over 70 år
– et godt og voksende spejderarbejde og café-team
– et godt seniortræf, der samler menighedsmedlemmer og lokale deltagere

Vores bøn er
– at menigheden fortsat må indeholde og opleve større vitalitet til den fortsatte gerning
– at vores liv er i Guds kærlige hænder og at Han vil vise os den vej, vi ikke kender, en sti, hvorom i dag vi intet ved
– at der fortsat må være gæsteprædikanter og organister, som vi kan trække på til vores gudstjenester
– at der vil være kræfter til at fortsætte arbejdet.