Goddag og farvel i BaptistKirken

09/10/2024

– er overskriften på en artikel i webmediet baptist.dk om skiftedag på generalsekretærposten. Mere end 50 valgte at bruge deres torsdag eftermiddag i sidste uge på at sige velkommen til Bodil Højbak Møller og farvel – og tak – til Torben Andersen. Læs artiklen og se billederne her.
Torben Andersen har efterfølgende skrevet: ”Tusind tak for en overvældende ’afskedsreception’ og til alle fremmødte: Tak for hilsner og gaver. Nu er det Bodils tur til på sin måde at have et enormt spændende job som generalsekretær i BaptistKirken. Velkommen Bodil og tak for dig!”
Og Bodil Højbak Møller skrev: ”Tusind tak for en overvældende velkomst! Tak til alle der kom, tak for fine taler og opmuntrende ord. Tak for alle de flotte blomster og gaver. Af hjertet tak.”