Himmelske dage

26/04/2022

Vibeke Dalsgaard skriver:
”Den 26.-29. maj 2022 afholdes en kirkefestival – kaldet Himmelske dage – i Roskilde. Det fører for vidt at beskrive programmet her, og jeg vil derfor opfordre til, at I går ind på hjemmesiden www.himmelskedage.dk og ser det store udvalg af aktiviteter, som dagene byder på.
På himmelske dage er der også et mulighedernes marked, hvor Baptistkirken i Danmark har et lille informationstelt, hvor mennesker kan stifte bekendtskab med og få viden om vores kirke.
Hvis du skal deltage en eller flere dage i dette arrangement og vil bruge et par timer på at være ”teltvagt”, så vil jeg rigtig gerne høre fra dig. Kontakt mig på vibekekd@baptist.dk.”