Indsamling til Ukraine

06/04/2022

Kort efter Ruslands invasion af Ukraine iværksatte Europæisk Baptist Forbund (EBF) en indsamling til ofrene for krigen, både i Ukraine og flygtningene i nabolandene. Den indsamling har nu rundet 1,5 mio. euro (over 11 mio. kr.). I Baptistkirken i Danmark samler vi ind til støtte for EBF’s hjælpearbejde, og vores indsamling har nu nået 205.000 kr., som er indbetalt af menigheder, privatpersoner og organisationer. Det er stadig muligt at støtte Ukraine med mad, vand, hygiejneartikler, medicin og andre basale fornødenheder ved at sende en gave til Mobile Pay 15397 eller konto 3201 10042879 mrk. Ukraine.